Friday, December 27, 2013

ACADEMY 1/48 MIG-21PF EGYPT AIR FORCE


Hai hai hai
Hello Hello Hello
Salam semua, alhamdulillah lagi beberapa hari kita akan sambut tahun baru. Aku pun ada plan juga dengan tahun baru 2014. Adalah big mega projek berkaitan dengan dunia model kit ni.

Sebelum tu, aku nak show projek aku yang baru bulan lepas siap dan aku memang puas hati dengan projek terbaru sebelum 2013 menutup tirai. Kali ni kit dari Academy, skala 48. Kit ni murah je, sesuai untuk beginner.


Aku memang suka kumpul MIG's family ni. Sebab penuh dengan sejarah terutama sekali semasa era perang dingin. Ok, nilah hasil kerja tangan aku selama ni.







Cockpit





Cockpit lagi...hehe




Cockpit dah siap dicantum dengan fulage, macam pensel kan?




Afterburner @ orang redong panggil ekjos..hehe




Dah siap di cat. Camo ni dipanggil loreng padang fasirun




Ada spoil sikit kat part cockpit window ni.



Kit ni dah selamat bersama tuan barunya...sedih gak, tapi takpelah aku nak buat lagi satu mig macam ni lagi nanti.


No comments:

Post a Comment