Thursday, February 3, 2011

ITALERI 1/48 A-4 SKYHAWK (TRIBUTE TO PLKN)

Kit ni ade sejarahnye dengan aku..hehe dan aku memang enjoy mase buat kit ni. Kalau ade rezki aku plan nak buat sebijik lagi. Kali ni aku try buat 4 tones kaler untuk menghasilkan corak loreng PLKN. Asalnye aku nak bagi pada salah sebuah kem PLKN yang aku pernah berkhidmat, tapi atas sebab2 tertentu aku terpaksa la batalkan niat aku tu.Mase tahun lepas, secare kebetulan adela sorang kawan aku dah terjatuh cinte pndang pertama kat kit ni. So aku pun jual la...takla mahal mane pun, coz aku pun buat bukan detail sangat. ok enjoy the pic




So far, kit ni saje la yang aku dah jual dalam mase terdekat. Ade jugak aku terime tempahan dari peminat2 jet ni, tapi tu dulu.....mase aku kerje di Tamiya The Mines, Serdang.Mungkin start dari tahun ni, aku try la jugak buat ikut tempahan..kalau ade yang berminat la...haha

No comments:

Post a Comment